středa 21. listopadu 2012

Kabát H&M

Dnes bych si chtěla trochu postěžovat. Občas sháním make up. To je pro mě docela problém, protože nejsem odborník a kosmetika ani není mým koníčkem. Naběhla jsem do Sephory, že si nechám poradit. Slečna na mě napatlala make up, který byl světlejší než moje pleť, což prý nevadí, barvu doženu tmavším pudrem. To bylo v létě, v zimě mívám nejsvětlejší odstín. Nezdálo se mi to, tak jsem tam zašla podruhé a jiná slečna už se odstínem více blížila pravdě. I když pořád jsem si nebyla jistá. Teď vše začíná nanovo. Vybrala jsem si Diorskin Nude Fresh Glow Hydrating Makeup, jenže jaký odstín? V Sephoře mi mladá slečna vybrala odstín 3, což mi přišlo trochu zvrácené, neboť jsem opravdu bílá jak stěna. Ne, ten mi prý bude sedět perfektně a ještě k tomu dokonce můžu dát tmavší pudr.Tím by asi dílo zkázy bylo dokonáno. Vyrazila jsem tedy do Sephory znovu a konečně jsem snad narazila na někoho, kdo se staral, aby mi barva ladila s krkem. Tato paní myslím vybrala dobře, nicméně jsem si říkala, že ještě pro jistotu zkusím MAC. Zašla jsem tam, odstínem se tedy slečna jakž takž trefila, ale konzistencí? Make up hned po nanesení začal žmolkovatět, což bylo úplně evidentní, ale jí se to zdálo v pořádku. Venku mi pak máma sdělila, že vypadám jako mrtvola, ne bílá, ale bílo-zelená :-D Takže se vracím k Dioru, vypadá opravdu přirozeně, jednou už jsem od něj make up měla. Nicméně mě trošku irituje fakt, že možná existuje make up, který by mi seděl ještě víc, ale já se to nikdy nedozvím :-D








Kabát H&M
Boty Zara
Kabelka Ri2k

23 komentářů:

  1. Moc slušivej kabát a kabelka je taky super :-) P.S. Jistě vybereš ten správnej make-up ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý kabatik :) si veľmi zlatá a pozývam ťa ku mne na blog kde je giveaway o náhrdelník :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. máš úžasnej, krásnej kabát. sluší ti to!!
    já jsem měla vždycky problémy s make-upama. nedávno mě líčila kamarádka, co dělá kosmetickou poradkyni u Mary Kay, vybrala mi skvělej odstín, a i ta konzistence je skvělá. jsem našená, takže určitě doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabát je fakt super a celkově se mi outfit líbí :).

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, jak make-up, ale ten kabátek rozhodně vypadá jako od Diora ;-). Moc ti sluší.
    Já mám hodně světlou pleť (Sněhurka by mi záviděla) a používám buď make-up od Dr. Hauschka - odstín 00 (ano, opravdu ten nejsvětlejší) ;-) nebo pudr (krycí a matující a sloužící i jako make-up), který jsi dneska viděla u mě na blogu, a který je asi to nejdokonalejší, co jsem zatím na pleti měla.
    Tak vybírej a ať se dílo podaří! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný kabátek, hezky si ho doladila tím páskem :-)
    Co se MU týče, radím zajít ještě to Estée Lauder v Palladiu nebo do Clinique. V Sephoře jsou holky bohužel trochu mimo :-( Každopádně nikdy nekupuj podle toho, co si napatláš v obchodě, pro přirozený efekt to chce vždy zkusit doma - vyžádej si vzorečky, u dražších produktů by to neměl být problém. Hope this helps :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, s Clinique mam spatne zkusenosti, EL vyzkousim :-) Vzorecky si vzdycky beru, vetsinou mi je v Sephore daji.

      Vymazat
  7. kabát je moc hezký a ten outfit se mi líbí jako celek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvěle zvolený kabát, má dokonalý střih

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonalý kabát! :) a s make-upy mám také problémy.. proto už jsem začala používat jen pudr..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky :-) Nakonec jsem vybrala Nude od Diora, tak snad bude v pohode :-)

      Vymazat