pondělí 26. listopadu 2012

Khaki a černá


Čím je větší šero, tím hůř se s mým kompaktem fotí, takže nutně potřebuju nový foťák :-) Nejlépe zrcadlovku. Čím fotíte vy? Hodily by se mi nějaké tipy :-)





Svetr a kalhoty - New Yorker
Boty - Venturini
Psaníčko - Topshop
Náušnice - Mango
Náramek - H&M

14 komentářů:

  1. já bych také potřebovala zrcadlovku :/
    jinak hezké fotky! mé fotky v šeru bývají daleko horší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky :-) A to jsem myslela, ze horsi fotak nez muj uz neexistuje :-D

      Vymazat
  2. Veľmi by som si tiež priala zrkadlovku...
    Ja fotím FujiFilm-om FinePix 2500HD, no v šere je to nič-moc ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My sme kedysi Fuji mali a museli sme ho vratit, fotil rozmazane a mal divne farby, od tej doby si ho kupit netrufnem.

      Vymazat
  3. Skvěle zkombinované :) všechny kousky se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Kráááásá kombinace :-)
    koupit jen lístky na Metalicu a můžeš jít ;-)
    A já jsem pro Nikon D600

    OdpovědětVymazat
  6. Incredibly chic outfit! Love the pants!

    OdpovědětVymazat
  7. Já fotím canonem eos 550d a nemůžu si ho vynachválit... Do Nikonu bych nikdy nešla .-Da ale to je jen o názoru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja prave o Nikonu premyslim, ale uvidim, co nakonec vyhraje :-)

      Vymazat