pondělí 3. prosince 2012

Mašle


Tohle je poslední leopardí věc, co mám :-) Doufám, že už na žádného leoparda nenarazím, i když je to těžké, když je teď všude. Sukně ani šaty v zimě moc nenosím, ale pokouším se to změnit. Problémem jsou pro mě punčocháče. Opravdu je špatně snáším a jsem nesvá, když je na sobě mám.








Svetr - New Yorker
Sukně - Asos
Pásek - Tezenis
Boty - Car Shoes
Psaníčko - Givenchy
Náušnice - Topshop

14 komentářů:

  1. hezké, sluší :) jsem tvojí novou čtenářkou, ráda byhc tě pozvala ke mě na giveaway a budu moc ráda když budeš mezi mými čtenářkami :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. I'm really loving your outfit! just discovered your blog, really liking your outfits! Following you now on GFC :)

    OdpovědětVymazat
  3. You look so cute, I love the skirt :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkný outfit, ty botky jsou super!!!

    OdpovědětVymazat
  5. ta sukna je prekrasna!
    Inak ešte stále trvá moja predvianočná Ziaja giveaway tak sa nezabudni zapojiť!
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. pekna sukne:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat