středa 12. prosince 2012

Čelenka


Přiznám se, že tuto čelenku jsem odkoukala od Verči z Czech Chicks :-) Čelenky nenosím, ale tato se mi hrozně líbila, hned jsem si pro ni běžela do Zary. Jinak teď už bude hodně těžké fotit se bez bundy nebo kabátu, ale co bych pro blog neudělala :-)









Čelenka - Zara
Košile - Mango
Kalhoty - New Yorker
Psaníčko - Topshop
Boty - Venturini
Náramek - H&M

10 komentářů:

  1. Čelenka je moc hezká, bohužel Zaře v Brně se zřejmě nenápadně vyhnula. Hezký outfit, moc ti to sluší.
    http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluji čelenky, mám menší sbírku. Přesně pro tuto ze Zary jsem si šla, ale nakonec to vyhrála jiná :))

    OdpovědětVymazat
  3. tá čelenka je naozaj veľmi pekná, ale tvoje nohavice, tie sa mi páčia viac! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta čelenka je nádherná stejně jako ty kalhoty! :)

    OdpovědětVymazat