pátek 28. prosince 2012

Vánoce

 
Fotky jsou ze Štědrého dne, bylo krásně teplo, tak jsme vzali psiska a vyrazili do parku. Tento den se na rozdíl od mého okolí většinou nestresujeme. V klidu se projdeme, zabalíme dárky, uvaříme si večeři a relaxujeme. Na pohádky nekoukáme, tak jsem si místo nich pustila poslední díl Gossipky. Tenhle seriál jsem milovala, je mi líto, že skončil. Teď mi zůstávají Pretty Little Liars a 90210. Zápletky jsou samozřejmě naivní, ale mám ráda seriály, kde mají módu propracovanou do posledního detailu. PLL jsou v tomto bezkonkurenční a v mých očích kolikrát předčily i Gossipku. 90210 se hodně snaží, na začátku to bylo utrpení, ale vydržela jsem a stálo to za to :-)
 



 

Svetr a boty -Mango
Kalhoty - Orsay
Kabelka - Promod

12 komentářů:

  1. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kalhoty jsou úžasný. Kytky na nich jsou jako živý :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný outfit, takový pohodlný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné kalhoty. Mě taky docela mrzí, že GG skončila. Tak ještě doufám, že mi neskončí HIMYM, protože už nevím, na co jinýho bych se koukala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší! :)
    Hezký svetr :)

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezký svetřík a kalhoty, sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat