středa 19. prosince 2012

Vánoční stromek


Jsem si vědoma toho, že mi stylově úplně neladí kabelka k botám. Jen jsem si vyběhla pro kafe a až pak na fotkách viděla, že to není úplně ono, takže do parku s psiskama už jsem si vzala boty jiné :-) Ráda bych je sem dala, jenže jak tam s pejskama lítám, tak jsou pěkně zaflákané a není to moc hezký pohled :-) Momentálně budu potřebovat sněhule. Asi v nich neudělám moc parády, ale co se dá dělat. V parku se mi všechny boty promáčejí. Mám vybrané jedny od Pumy, akorát váhám, jestli tmavě zelené nebo černé.






Svetr, kalhoty a kabát H&M
Boty Bama
Kabelka Jennifer
Náramky Promod
Náušnice Topshop

8 komentářů:

  1. I když malinko neladí, pořád je to příjemný a hezký outfit! :)


    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi libi ten kabatek.Musim se priznat, ze mam radsi kdyz outfit neni vzdycky barevne uplne sladeny.Pusobi to prirozenej...proste nedbala elegance. Kdyz je vse perfektni, je to pak moc vyumelkovane. Takze za me palce nahoru a hlasim se mezi followery!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  3. No mě nepříjde, že by to nějak strašně moc neladilo. Já sama v poslední době přeferuji aby kabelka a boty byly jiné. Přeci jen když se ve ladí do jednoho stylu je to takové moc jednoduché a brzo se to omrzí :-)

    OdpovědětVymazat