úterý 30. října 2012

Vesta


Fotky jsou z minulého víkendu, kdy ještě nebyla taková zima. Vzali jsme psiska a něco nafotili. Kubík miluje vodu, takže do ní samozřejmě vlezl, nevím, jak ho odnaučíme plavat v zimě :-) Přitom i v létě, když vyleze z vody, se hrozně klepe. Dámička Kendy leze do vody, jen když má šanci ulovit si kachnu. Teda šanci podle ní :-D Samozřejmě nikdy nic neulovila, vždycky to naštěstí po chvíli vzdala.






Svetr Reserved
Pásek H&M
Sukně, vesta, boty Zara
Náramky Promod

11 komentářů:

  1. Miluju svetry a ten Tvůj vypadá kouzelně!
    Líbí se mi i kožešinová vestička!
    Sluší Ti to! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :)
    Ten tvůj svetr a ta vestička jsou prostě nádherný! :O

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná fotka a sukně:) Jsem tvůj nový pravidelný čtenář:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ze které Zary máš tu vestu? Jsem po ní koukala a nenašla jsem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ji minuly rok, takze v prodeji uz asi nebude.

      Vymazat
  5. Chlupaté vestičky teď moc frčí a moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí ta sukně, sukně Ti sekne :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat