pátek 19. října 2012

Leopard


Tento topík jsem objevila náhodou ve slevě. Leoparda jsem nikdy moc nemusela, ale letos jsem mu nějak přišla na chuť, takže jsem si kromě topu pořídila i leopardí kalhoty :-) Po křiváku jsem v Zaře okamžitě skočila, protože podobný hledám už roky (samozřejmě bez cvočků) a nikdy mi žádný nebyl. Buď je mi velký v ramenou nebo má příliš dlouhé či široké rukávy.








Top New Yorker
Kalhoty Mango
Bunda Zara
Boty Reserved
Kabelka Promod

8 komentářů:

  1. krasna bundicka!!!! pristane :)

    OdpovědětVymazat
  2. outfit je úžasný :) upřímně ti závidím,že jsou ti rukávy u bund dlouhé,protože mě jsou příliš krátké! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :-) Vim, ze dlouhe se daji zkratit, ale to jsem nikdy neudelala, radsi jsem si vybrala jinou bundu :-)

      Vymazat
  3. Líbí se mi ta kombinace bundy s kabelkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky :-) Jen skoda, ze uz je na tu bundu zima, moc jsem si ji neuzila.

      Vymazat
  4. ta bunda je super.. :) ! já sháněla dva měsíce koženou bundu, a nestačím se divit, že už je to teď na zimní...

    OdpovědětVymazat
  5. Dekuju :-) Je to skoda, ze to clovek ani nestihne unosit.

    OdpovědětVymazat