středa 24. října 2012

Pruhy


Dnes bych vám ráda představila své dva miláčky Kubíka a Kendy. Kubík je vyhozený bezproblémový voříšek a Kendy papírová "dámička", která škodí kde může :-) Je to už moje druhá jezevčice, první byla úplně stejná. Nicméně jsem se nezalekla a pořídila si ji znova, čímž jsem si zadělala na jakýkoliv jen ne nudný život. Stačí ji nechat chvíli osamotě a hned si sebere něco co jí nepatří, případně něco zničí. Venku prohledává křoví, aby tam našla co největší "dobroty", které nám pak s radostí nosí, i když ví, že to schytá. Navíc je závislá na Kubíkovi, který ji má tak trošku na háku, takže pokud on se vzdálí na vzdálenost větší než je pro ni únosné, začíná pištět a udělá všechno pro to, aby se k němu dostala. Na povel slyší jen když vidí, že dostane pamlsek. Občas říkám, že nás Pánbůh potrestal za to, že nám nestačil Kubík :-) Ale abych nepomlouvala jen Kendy... :-) Když jsem Kubíka uviděla poprvé, byly mu asi 4 týdny a byl hrozně přítulný. Mazlil se se mnou, olizoval mě a dokonce mi usnul na klíně. Prostě láska na první pohled. Navíc jsem chtěla mazlivého pejska, neboť jezevčíci kontakt moc nemusí. Abych to zkrátila, bylo to poprvé a naposledy, co se Kubík mazlil. Mazlení upřímně nesnáší, okamžitě se odtahuje a neexistuje, aby nám ležel u hlavy, jedině v nohách. Jinak zbožňuje velké, ještě lépe obrovské fenky, kvůli kterým je schopný dělat opravdu psí kusy. Jakmile uvidí jednu ze svých vyvolených (je jich spousta), je jako v tranzu a nic jiného neexistuje. Snaží se na ně skákat, občas jim vyskočí na záda, občas spadne, občas se mu podaří fenu omylem legračně přeskočit. V parku máme prostě výbornou pověst :-) Jinak samozřejmě ty svoje dvě psiska miluju a nedala bych je za nic na světě :-)






Triko F&F
Džíny Bench
Sako Reserved
Boty Geox
Kabelka Jennifer

8 komentářů:

  1. No jo, o jezevčíkách je to známo :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ale podla mna si nikdo nic nemysli na takych rozkosnikov sa neda pozerat inak ako pekne :)
    Inak dnes je posledny den na prihlasenie sa do mojej prvej giveaway pri 3vyroci mojho blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. krásný outfit, moc se mi tvůj styl líbí :)
    roztomilý pejsci ♥

    OdpovědětVymazat